تخت بیمارستانی
    
تعداد بازدید: 1425
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1399/7/24

تخت بیمارستانی چیست؟

کاربرد تخت بیمارستانی :

همانطور که از اسمش بنام پیداست  برای نگهداری از بیماران و سالمندان و افرادی که به هر علت تعادل و توانایی حرکت ندارند مورد استفاده قرار می گیرد اما آیا این طرح ها برای بیماران تا چه حد می تواند مثمر ثمر باشد .

در اینجا به برخی از کاربردهای تخت بیمارستانی  اشاره خواهیم کرد :

۱. تخت بیمارستانی امکان حرکت زیر سر بیمار یا قسمت  بالاتنه بیمار را به ما می دهد و این امکان باعث سهولت در امر غذا دادن به بیمار و جابجایی از یک خط دیگر یا یک ویلچر بسیار مورد استف و همچنین برای ارتباط برقرار کردنبا افراد دیگر و پرستاران و اهالی منزل بسیار مورد استفاده قرار می گیرد

۲. تنظیم شیب زیر سر بیمار  به همراه زیر پای بیمار امکان را به ما می دهد که گردش خون بیمار به راحتی انجام شود و دیگر احساس کرختی در بدن نکند .

سه تنظیم شیب زیاد در ران پا امکان را می دهد  هنگامی که سر بیمار را بالا می آوریم دیگر مریض روی تخت به سمت پایین نخورد و هدایت نشود .

۴. دارای حفاظ های بسیار مستحکم که این اطمینان خاطر را به ما می دهد هنگامی که بیمار بر روی چرخ در حال استراحت کردن است و تعادلی بر روی خود ندارد و قطع شدن در اختیار خود بیمار نیست دیگر از روی تخت سقوط نمی کند .

۵٫ دارای رویه های این امکان را به ما می دهد برای شستشو و ضدعفونی دست و اختیار بازتری داشته باشیم و با محلول ها و مواد شوینده قوی این مسئله بهداشت عمومی بیمار را به طور کلی تقویت می کند .

۶. دارای چرخهای بسیار مستحکم که در جابجایی بیمار از از سمتی به سمت دیگر و به این اتاق ها در بیمارستانها و مراکز درمانی همچنین منازل بسیار کاربردی و مفید می باشد همچنین چرخ ها دارای ترمز بوده و هنگامی که تخت را به صورت ثابت در آوردی می توانید ایمان را از روی تخت به روی ویلچر یا بحران کارت به راحتی منتقل کنیم و این امر بدون اینکه تخت جابجا شود به راحتی امکان پذیر است .

۷. دارای بالابر های بسیار روان و مسکن تنظیم شیب زیر سر بیمار و زیر پای بیمار را برای پرستار و مراقبان بیمار بسیار راحت می کند 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.